Monday 18 July 2016

Guru Guru di Johor : Sertai Bengkel Frog bulan Julai ini!

Guru-guru di Johor! Adakah anda berminat untuk mengintegrasikan modul modul Frog di dalam mata pelajaran yang anda ajar di sekolah? atau Adakah anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai pengajaran abad ke-21 melalui Frog VLE? Sertai bengkel bengkel kami untuk mengetahui :
  • Cara untuk membantu guru mempelbagaikan teknik pengajaran di dalam kelas.
  • Teknik pembelajaran lebih kreatif dan inovatif dengan menggunakan Frog VLE dan teknologi.
Sekiranya anda tidak pasti tentang pilihan modul yang sesuai untuk anda, sila rujuk penerangan di bawah untuk maklumat lebih lanjut : Modul modul Frog :
PIE : Membimbing peserta menarik perhatian dan meningkatkan penglibatan pelajar secara interaktif dalam P&P. CHEnDOL : Memupuk HOTS dengan menggunakan bahan P&P atas talian sebagai perangsang pemikiran dan menggalakkan pembelajaran kolaboratif. TEH AIs : Perkongsian mengenai cara memanfaatkan penggunaan teknologi untuk P&P melalui penggunaan Frog yang berfokus kepada aspek interaksi dan penilaian. CHEF : Membantu pentadbir Frog dalam pengurusan Pengguna & Kumpulan di sekolah serta menambah baik kitaran transformasi perlaksanaan Frog VLE. Kami juga menyediakan sesi “Meet, Share & Learn” untuk membolehkan guru-guru berkongsi amalan terbaik tentang bagaimana menggunakan Frog VLE dalam kelas dan berkongsi pendapat pelajar tentang penggunaan Frog VLE. Anda pasti tidak mahu melepaskan peluang ini untuk mendapat petunjuk dan tips daripada guru guru yang lain! Daftar SEKAR​A​NG di frogasia.com/hubs

Jadual Bengkel :

Johor Bahru :
[HUBS] Schedule Poster Johor Bharu_29June16-03.png
[HUBS] Schedule Poster Johor Bharu_29June16-04.pngDaerah Pasir Gudang : [HUBS] Schedule Poster Johor Bharu_29June16-02.pngDaerah Kulai :


Kota Tinggi



Muar :
[HUBS] Schedule Poster Muar_V3_5July16-15 (1).png

No comments:

Post a Comment